sobota, 17 września 2016

Czas start!

Witam wszystkich na nowym blogu na którym będę się starał w miarę często publikować zarówno proste jak i bardziej skomplikowane tutoriale do darmowego oprogramowania graficznego GIMP.
Wiele osób traktuje ten program bardzo po macoszemu, ponieważ uważają, że nie dorównuje Adobe Photoshop do pięt. Sam podobnie myślałem i używałem GIMPa tylko i wyłącznie do skalowania grafiki itp. prostych czynności. Jednakże dopiero w pracy zawodowej gdy przyszło mi przygotować reklamę firmy do gazety branżowej, a laptop z Photoshop'em był stale zajęty zmuszony zostałem wykonać to zadanie w GIMP-ie. W tym czasie dużo szperałem w Internecie aby dowiedzieć się jak wykonać ręcznie coś co w Photoshop'ie robi się jednym kliknięciem. Jest to ogólnie duży minus tego oprogramowania, ale da się przeboleć - zwłaszcza że jest w pełni darmowe.
Dlatego tutaj będę się dzielić tym czego się nauczyłem i nauczę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz